Thursday, August 28, 2014

Little Yellow Dress


Since the summer finally came in Serbia, I've been wearing dresses all the time. This one is made by my mom, it's just mini yellow dress with a metal zipper in the back, that I think goes great with navy blue color of these shoes. Totally girly and summer ready! Enjoy, Anja :)

Od kad nam je leto konačno stiglo u Srbiju, najviše sam nosila haljine. Ovu kratku žutu sa metalnim cibzarom na ledjima je sašila moja mama, i mislim da se odlično slaže sa teget cipelama sa mašnicom. Ženstveno i savršeno za leto! Uživajte, Anja :) 




Wearing:

Dress by my mom
Heels - Not Rated

Bag by Manual Co.




15 comments:

  1. Pa sve pohvale za majku. :)

    nemanjafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love the dress! :)

    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Tvoj blog sam nasla na sajtu bravo.rs/a i pregledala sve tvoje postove i naravno procitala tekstove ispod, blog mi se dopao, ali nesto sto mi se jos vise dopalo su stvari koje je sasila tvoja mama, pa pomislim blago tebi kad moze da realizuje sve sto zamislis :-) a i da sve pohvale i tebi sto znas da izneses te komade odjece :D

    ReplyDelete
  4. fine look ; .>>

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. divna haljina,a jos divnija boja :)
    svaka cast mami :)


    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Haljina je prekrasna , odlična boja , kroj , sve je super . :)

    esfashionup.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Yellow isn't my color, but in this case it looks amazing. Congrats to your mom :)

    ReplyDelete