Thursday, February 20, 2014

Fur, leather and lipstick!




Hello everyone, there was no post yesterday because the weather was terrable and I just wasn't feeling like going out. I planed to do one spring outfit today, but it was raining the whole day so this is one of my everyday winter ones. Leggings that have leather on the front, favorite sweater and my wedge sneakers. I was searching for a fur west for a long time, but i just couldn't find the right one, so I took my mum's old fur coat, cuted of the sleevs and made this! Leather and fur is my favorite trend this winter + a favorite lipstick and done! Enjoy, xo Anja


Zdravo svima, juče nije bio posta zbog užasnog vremena u mom gradu i jednostavno mi se nije izlazilo. Planirala sam da danas slikam nešto drugo ali je i danas padala kiša ceo dan tako da je današnji outfit jedan od mojih svakodnevnih zimskih. Helanke koje u od napred kožne,a nazad pamučne, debeli džemper i moje patike sa petom. Jako dugo sam tražila lep krzneni prsluk i jednostavno mi ni jedan nije odgovarao, tako da sam uzela maminu budnu od pre mnogo godina, skinula joj rukave i napravila ovo sto možete ovde videti. Krzno i koža je moj omiljeni trend ove zime, + omiljeni karmin i gotovo! Uživajte, xo Anja

Hvala Jovani za slike :)















































5 comments:

  1. Perfection! What an inspiring look. You have such a lovely blog!

    Feel free to visit my blog as well! There are tons of tips on fashion, beauty, style, health, personal growth and more! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: How To Look Well-Rested

    ReplyDelete
  2. Super post!

    Giveaway kod mene, navrati ;)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete